Konferencja „Marketingowe aspekty organizacji imprez biegowych” coraz bliżej!!

[singlepic id=597 w=450 h=450 float=right]Już 24 i 25 października w Poznaniu odbędzie się konferencja poświęcona marketingowym aspektom organizacji biegów. O samej konferencji pisaliśmy już wcześnie, można również poczytać o niej na stronie: www.konferencjabiegi.pl Konferencja od samego początku zapowiada się berdzo ciekawie, a list prelegentów robi spore wrażenie.

1. Jerzy Skarżyński – maratończyk, organizator i współorganizator biegów ulicznych, reprezentant Polski w pucharze świata i Europy w maratonie
2. Paweł Januszewski – złoty medalista Mistrzostw Europy w Budapeszcie w biegu na 400 m p.p. Prezes Fundacji Bieganie, propagator biegania
3. Andrzej Krzyścin – maratończyk, Prezes Klubu Sportowego Altom Gniezno, organizator Biegu Lechitów oraz Biegu Europejskiego
4. Mirosław Bieniecki – organizator i Dyrektor Biegu Rzeźnika w Bieszczadach
5. Artur Kujawiński – maratończyk, założyciel i Prezes Klubu Biegowego Maniac, organizator biegu Maniacka Dziesiątka
6. Bogdan Sojkin – profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, specjalizuje się m.in. w problematyce marketingu sportowego, Vice Prezes Polskiego Związku Piłki Ręcznej
7. Henryk Mruk – profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, specjalizuje się m.in. w problematyce marketingu sportowego, autor książek o tematyce marketingu i zarządzania w sporcie
8. Zygmunt Waśkowski – profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, specjalizuje się w problematyce marketingu sportowego, autor wielu publikacji o tematyce marketingu w sporcie, maratończyk
9. Jolanta Witek – profesor Uniwersytetu Szczecińskiego, Rektor Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu, specjalizuje się w problematyce marketingu, organizator konferencji naukowych poświęconych roli sportu w promocji miast i regionów
10. Edyta Gołąb-Andrzejak – doktor Politechniki Gdańskiej, specjalizuje się w problematyce marketingu, promocji oraz turystyki, w tym turystyki sportowej
11. Andrzej Sznajder – profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, specjalizuje się w problematyce marketingu sportowego, Kierownik Studium Podyplomowego Marketing w Sporcie, członek Komisji Marketingu przy Polskim Komitecie Olimpijskim

Zachęcamy do sledzenia aktualności o konferencji na naszej stronie oraz na www.facebook.com/konfernecjabiegi