Zastanawiacie się na organizacją własnego biegu?

UE oraz PNTM zapraszają na pierwszą konferencję poświęconą kwestią marketingowym w organizacji biegów pt. „Marketingowe aspekty organizacji imprez biegowych

Poniżej kilka słów na temat konferencji.

[singlepic id=533 w=240 h=240 float=right]Organizator: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu przy współpracy z Polskim Naukowym Towarzystwem Marketingu

Miejsce konferencji: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Termin konferencji: 24-25. 10. 2013 r.

Menedżer konferencji:  prof. dr hab. Zygmunt Waśkowski, Katedra Strategii Marketingowych, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Spotkanie ma charakter metodyczno-praktyczny i przeznaczone jest dla praktyków, którzy zajmują lub zamierzają zająć się organizacją różnego typu biegów masowych, reprezentujących kluby biegacza lub instytucje publiczne. Jest to pierwsza, połączona z warsztatami, konferencja w Polsce, poświęcona problematyce praktycznego wykorzystania koncepcji marketingu w organizowaniu imprez biegowych.

Wydarzenie ma zasięg ogólnopolski i składa się z dwóch części:

a.      Pierwszego dnia przewidujemy prezentacje naukowców zajmujących się problematyką marketingu i zarządzania, w tym marketingu sportowego, którzy przedstawią zasady marketingowego działania w sporcie, a także prezentacje praktyków – organizatorów imprez biegowych, którzy podzielą się swoim doświadczeniem w zakresie wykorzystania rozwiązań marketingowych.

b.      Drugiego dnia są zaplanowane zajęcia w formie warsztatów, których uczestnicy pod okiem trenerów biznesu będą doskonalić swoje umiejętności marketingowe. Każdy uczestnik weźmie udział w trzech wybranych przez siebie warsztatach, wybranych spośród dziewięciu propozycji.

Ramowy program konferencji

Data: 24. 10. 2013 r.

10.00 – 10.15 Uroczyste otwarcie JM Rektor UEP

10.15 – 11.00 Wykład wprowadzający  „Koncepcja marketingu w sporcie masowym”

11.00 – 12.00 Sesja I Marketingowe metody i narzędzia rozwoju imprez biegowych

12.00 – 12.30 Przerwa kawowa

12.30 – 13.30 Sesja II Sposoby oraz narzędzia promocji podnoszące atrakcyjność i markę imprezy biegowej

13.30 – 14.15 Przerwa na lunch

14.15 – 15.15 Sesja III Sponsoring imprez biegowych – zasady i warunki sukcesu współpracy

15.15 – 16.15 Sesja IV Efektywne strategie marketingowe organizatorów imprez biegowych

16.15 – 16.45 Przerwa kawowa

16.45 – 17.45 Sesja V Badania marketingowe biegaczy i kibiców – źródło innowacji oraz sposób na ograniczanie ryzyka

17.45 – 18.00 Zakończenie konferencji

Konferencja jest podzielona na 5 sesji oraz tzw. wykład wprowadzający. W każdej sesji przewidziane są dwie prezentacje po ok. 20 minut. Pozostały czas przewidziany jest na dyskusje, które mogą być kontynuowane w czasie przerw kawowych.

Warsztaty praktyczne

Data: 25. 10. 2013 r.

Uczestnicy warsztatów wybierają trzy spośród dziewięciu proponowanych tematów. Każdy warsztat trwa 1,5 godziny i prowadzony jest przez doświadczonego trenera.

Godzina

A

B

C

9.00 – 10.30

Sztuka pozyskiwania sponsorów

Profesjonalne zarządzanie sytuacjami kryzysowymi

Tworzenie atrakcyjnego produktu marketingowego – imprezy biegowej

11.00 – 12.30

Profesjonalne zarządzenie wizerunkiem i marką imprezy biegowej

Organizacja skutecznej kampanii promocyjnej imprezy biegowej

Kształtowanie wizerunku własnego menedżera zawodów

13.00 – 14.30

Doskonalenie jakości obsługi imprez sportowych

Metody i narzędzia badań marketingowych w sporcie masowym

Social Media jako płaszczyzna komunikowania się ze środowiskiem biegaczy

Więcej informacji znajduje się na stronie: ue.poznan.pl